RESERVEDklub

Informácie

Ukončenie Reserved klubu

Milí členovia Reserved klubu!

Je nám ľúto, že sa musíme rozlúčiť.

Ďakujeme, že ste boli s nami toľko rokov. Nadišiel čas zmeny. Z dôvodu dynamického rozvoja nášho online obchodu sme sa rozhodli ukončiť prevádzku Reserved klubu k 30. júnu 2021.

Do tohto dátumu máte stále možnosť zbierať svoje body za nákupy, vymieňať ich za poukážky a použiť poukážky pri platbe za tovar. Po 30.6.2021 už ďalší zber bodov nebude možný. Ak si nestihnete vymeniť body za poukážky, alebo použiť poukážky na nákup tovaru pred tým, ako sa s klubom rozlúčime, môžete tak urobiť ešte do 31.augusta 2021.

Chápeme, že lúčenie nie je jednoduché, preto sme si pre Vás pripravili špeciálny darček. Nájdete ho v maily, ktorý sme Vám zaslali. Skontrolujte si svoju e-mailovú schránku.

Zostaňte s nami v kontakte!

Chcete byť informovaní o našej ponuke a aktuálnych akciách? Prihláste sa na odber newslettra na reserved.com.

Máte nejaké otázky týkajúce sa ukončenia Reserved klubu? Pozrite si najčastejšie otázky tu, alebo sa obráťte na Infolinku, prípadne na niektorú z našich prevádzok.


Najčastejšie otázky:

Prečo končíte s klubom?

Vzhľadom na intenzívny a dynamický rozvoja nášho online obchodu, ako aj požiadavky súčasnej doby sme sa rozhodli ukončiť prevádzku Reserved klubu k 30. júnu 2021.


Čo bude s mojimi bodmi?

Body je možné zbierať a vymieňať za poukážky do 30.6.2021. Po 30.6. už nie je možné zbierať body za nákupy (teda načítavať si body na klubovú kartu). Do 31.8.2021 si ich ešte stále môžete vymeniť za poukážku. Poukážku je ale nutné uplatniť do 31.8.2021.


Do kedy si môžem uplatniť svoju poukážku?

Poukážky si môžete uplatniť kedykoľvek do 31.8.2021 Po tomto dátume už to nebude možné. Nevyužité poukážky a body prepadnú.


• Môžem si svoju poukážku využiť aj v e-shope?

Nie, poukážky Reserved klubu je možné použiť len pri nákupe v kamenných predajniach Reserved.


Budem dostávať newsletter?

Newsletter Reserved klubu budete dostávať len do ukončenia klubu, teda do 30.6.2021. Ak si prajete dostávať informácie o našej ponuke aj naďalej, prihláste sa na odber newslettra na našom e-shope.


Stratil som kartu, môžem dostať novú?

V prípade straty karty je možné do 30.6.2021 požiadať na ktorejkoľvek predajni o vydanie novej karty. Nová karta bude následne priradená k Vášmu kontu. Keďže však tento úkon bude chvíľu trvať, vo Vašom konte sa táto zmena ako aj načítanie bodov prejaví s oneskorením niekoľkých dní.


Do kedy si môžem uplatniť narodeninovú zľavu?

Narodeninovú zľavu si môžete uplatniť do 7 dní odo dňa Vašich narodenín, ale len do termínu ukončenia klubu, teda do 30.6.2021.


Neviem sa dostať do svojho konta.

Čo mám robiť? Obráťte sa na infolinku Reserved klubu, ktorá je Vám k dispozícii od pondelka do piatku v čase 9:00 do 17:00, tel: 0850 888 058 alebo info@reservedklub.sk.


Nemám pri sebe kartu, je možné dodatočne dohrať môj nákup na moju kartu?

Áno, toto je možné zrealizovať do 30.6.2021. Obráťte sa prosím na infolinku Reserved klubu, ktorá je Vám k dispozícii od pondelka do piatku v čase od 9:00 do 16:00, tel: 0850 888 058 alebo info@reservedklub.sk.


Cez lockdown som nemohol využiť svoju poukážku, čo teraz s ňou keď končíte s klubom? Môžem ju ešte využiť?

Všetkým poukážkam vygenerovaným a neuplatneným pred lockdownom bola predĺžená platnosť o 2 mesiace od otvorenia našich predajní, teda do 19.6.2021. Môžete si ju do tohto dátumu vyčerpať.